Kaart: Fuel Depot
Dit depot was ooit het centrum van een COG delvingsoperatie. Het helipad is een goed verdedigbare positie dankzij de goede zichtlijnen, maar om de druk erop te houden, zul je ook de hangaar moeten veroveren.