Insurgency: Sandstorm - Dusty Weapon Skin Set
Laat je arsenaal er authentiek uitzien en ga op in de woestijn met de Dusty-wapenskinset. Deze skin is geschikt voor zes verschillende wapens. Je kunt de Dusty-wapenskin ophalen in het uitrustingsmenu van de Insurgent-factie voor de volgende wapens: - Rifleman: QBZ-95 - Rifleman: QBZ-03 - Breacher: KS-23 - Advisor: Alpha AK - Gunner: MG3 - Marksman: L96A1 Deze items worden als je ze koopt direct ontgrendeld in de game en je kunt ze combineren met andere cosmetische uitrustingsstukken. Ga vanuit het hoofdmenu naar het aanpassingsmenu om je ermee uit te rusten. De wapenskinset Dusty is onderdeel van de bundel Crisis Set.