I'm on Observation Duty 6
Als werknemer van een mysterieuze organisatie heb jij als taak om met je scherpe blik en uitstekende geheugen om live bewakingscamerabeelden te volgen en paranormale afwijkingen te melden. Overleef je de hele nachtdienst, of bezwijk je onder de paranoia? Houd bewakingscamera's in de gaten in zes unieke levels, elk met hun eigen angstaanjagende 'afwijkingen': van bovennatuurlijke verschijnselen zoals bewegende meubels, tot buitenaardse indringers. Meld afwijkingen om ze te herstellen en overleef de nacht. I'm on Observation Duty is de originele, razend populaire franchise die een 'zoek-de-verschillen'-horrorgametrend aanwakkerde. Hij is geliefd bij spelers en wordt door legendarische content creators voor miljoenen kijkers gestreamd.