Hunt: Showdown 1896 - Cry of the Caged Bird
Deze DLC bevat een jager, twee wapenskins en een hulpmiddelskin: - Lilith (jager) - Nightjar's Swoop (Krag) - Seabird's Dive (New Army) - Owl's Wisdom (conditiestoot) - Lilith (avatar) Alle DLC-jagers en uitrusting zijn legendarisch. Jarenlang beschouwde Lilith de duistere rituelen van de sekte die haar opvoedde niet als een keuze. Ze was in deze gemeenschap geboren, die had haar een naam gegeven. Terwijl ze uitgroeide tot een buitenaardse schoonheid, kreeg ze de opdracht om haar mooie gezichtje te gebruiken om nieuwe leden aan te trekken... of te offeren. Maar hoe goed ze de Leaders ook hielp, ze kreeg nooit de macht die de offers zouden moeten opleveren. Op een dag weigerde ze om een opdracht uit te voeren. Als straf doodden de Leaders haar vriend: een uil met een beschadigde vleugel die ze mee had genomen naar huis en in een gouden kooi had gehouden. Woedend vocht Lilith terug: ze doodde een van de Leaders en vluchtte van het complex. Ze wist dat ze een onvergeeflijke zonde had begaan en nooit meer terug zou kunnen keren. Maar dat wilde ze ook niet meer. Ze was moederziel alleen in de wereld en begon te moorden en stelen zonder respect voor wie of wat dan ook, wanhopig proberend om een leven op te bouwen vol dingen die ze zelf had gekozen. Het duurde niet lang voor ze werd opgepakt en voor de Pale Judge moest verschijnen. Ze wachtte voor zijn bank, ervan overtuigd dat haar straf opnieuw de gevangenis zou betekenen. Maar in plaats daarvan raadpleegde de Pale Judge zijn tarotkaarten en onthulde de duivel, omgekeerd: een kaart die een terugkeer naar controle voorspelde. De rechter sprak Lilith vrij op één voorwaarde: ze moest hem helpen om misdadigers op te pakken tot de schalen van rechtvaardigheid weer in balans waren. Ze ging met hem en zijn rechterhand, de premiejager die Silver Spur werd genoemd, samenwerken. De drie trokken door DeSalle, op zoek naar gerechtigheid. Al gaf Lilith niks om rechtvaardigheid of vergelding. Lilith gaf alleen maar om een leven buiten de kooi, vrijheid, doen wat ze zelf wilde. Zodra haar schuld bij de Pale Judge is ingelost, wil ze terugkeren naar haar oude gemeenschap en hen laten zien dat ze haar hadden moeten doden in plaats van de vogel toen ze de kans hadden. Tot dan doorklieft ze elke jager die in de weg staat.