Hunt: Showdown 1896 - Azure Arsenal
Deze DLC bevat 3 wapens en 1 hulpmiddel: - Sui's Bane (Berthier 1892) - Ascent (Romero 77 Shorty) - The Seventh Sun (Dolch 96 Precision) - Yuchang (zwaar mes) Als het nieuwe jaar aanbreekt in het Oosten, komen demonen onze wereld in om te jagen op lichaam en geest. Het is op die dag dat de ochtend wordt begroet met talismannen, de drakendans begint in de middag en de avondlucht vlammend rood oplicht met vuurwerk om de demonen af te schrikken. Velen putten hoop uit eeuwenoude rituelen, maar de Hunters in China putten hoop uit zowel traditie als staal. Zij strijden onvermoeibaar tegen de demonen, met de wapens die ze gezegend hebben met legendes, en hun inzet is niet onopgemerkt gebleven in het Westen. Toen Louisiana eenmaal in de greep van de wanhoop was, aarzelde Jason Trevors geen seconden en greep zijn kans. Hij betaalde de prijs, maakte de deals en het Azure Arsenal begon zijn reis over land en zee naar hem toe. Deze wapens zijn gesmeed en geperfectioneerd door de ervaren Hunters uit China, en men zegt dat ze geweldige kracht bezitten. Nu wachten ze om in handen te komen van iemand die bereid is corruptie de doodsteek te geven met lood en staal dat is gezegend onder de azuurblauwe lucht.