Hunt and Fight: Action RPG
Efter at dit skib blev fanget i en forfærdelig voldsom storm og blev ødelagt, fandt du dig selv på kysten af en ukendt ø fuld af monstre, levende døde og banditter. Udforsk øen, opgrader dine våben og rustning, forbedr dine kampevner og bekæmp de mest farlige monstre på denne ø. Glem ikke at dit hovedmål er at finde en måde at komme hjem på. BEKÆMP MONSTRE Brug forskellige kampkombinationer til at besejre monstre, farlige herrer og forbedr dine kampfærdigheder. Hvem ved, måske vil du en dag være i stand til at dræbe selveste DØDEN. JAG EFTER SKATTER Naviger igennem ukendte områder, overvind udfordringer og udfordre det ukendte på jagten efter skjulte rigdomme. BLIV EN LEDER Rejs dig fra en udstødt til en fremragende kæmper, opbyg et omdømme der etablerer dig som en respekteret leder på denne ø. UDFORSK ØEN Begynd på et eventyr og udforsk øen. Dyk ned i dens mysterier, opdag skjulte steder og afslør dens velbevarede hemmeligheder.