House of Golf 2
Ga op een onvergetelijk golfavontuur met House of Golf 2 - niet zomaar een spel, maar een uitnodiging om blijvende herinneringen te creëren met familie en vrienden. Of je nu een ervaren professional bent of een nieuwkomer op de virtuele greens, duik in een wereld vol uitdagingen en opwinding. Daag je vaardigheden uit in verschillende boeiende omgevingen waar elke bocht een nieuwe test van je vaardigheden presenteert. Met ontelbare obstakels om te overwinnen, belooft elke speelsessie verse spanning om je urenlang bezig te houden. Bankspel voor 4 spelers Verzamel tot vier spelers voor de ultieme bankspelervaring. House of Golf 2 is op maat gemaakt voor levendige bijeenkomsten en gezinsplezier, en levert naadloze multiplayer-actie die perfect is voor feestjes en spelavonden. Wie zal heersen in jouw huishouden? Meer dan 100 holes Met meer dan 100 zorgvuldig gemaakte holes om te veroveren, biedt het spel eindeloos entertainment en verrassingen. Elk gat presenteert een unieke puzzel die wacht om opgelost te worden met de perfecte slag. Trick Score System Laat je creativiteit en vaardigheid de vrije loop met ons innovatieve Trick Score System. Laat je meesterschap zien met verbluffende schoten, die ricocheren om hoeken en de zwaartekracht trotseren om indrukwekkende scores te verdienen en je vrienden te verbazen. Live Toernooien en Holes Klaar om je kracht te testen? Duik in Live Toernooien en strijd op verschillende dynamische banen voor spannende prijzen, van munten tot exclusieve skins en golfballen. Er is altijd een nieuwe uitdaging om te overwinnen en beloningen te claimen. Mis het niet - pak je virtuele clubs en bereid je voor om je stempel te drukken op de wereld van House of Golf 2!