Deze Chevrolet Bel Air cabrio uit 1956, bekend door een van de beroemdste tv-series van de jaren 70, is een icoon van de vorige eeuw en een ware Amerikaanse klassieker. Als je ernaar kijkt, voel je vrijheid en een drang om te reizen. En als het op racen aankomt, heeft hij heel wat verrassingen in huis. Een ware schoonheid met een zuiver wit interieur en pikzwarte body, verfijnde details, chromen bumpers, lampen en de iconische witte velgen. Uiteraard zijn zwart en wit ook de kleuren van de finishvlag, en met de Chevy 1956 ben je altijd de eerste die hem ziet! Voeg dit prachtige meesterwerkje nu toe aan je collectie!