HORROR OF THE DEEP
Gevallen in een gigantische oude kerker, onzeker over je lotsbestemming, moet je dieper en dieper afdalen naar een plek waar al het geschreeuw tot zwijgen wordt gebracht. HORROR OF THE DEEP is een meeslepende horror-ervaring in de eerste persoon, geïnspireerd door Amnesia, en met een sterke nadruk op exploratie, sfeer en mysterie. Daal af in een enorm complex en verken pure eindeloze paden, verborgen geheimen en berichten, gehuld in duisternis, die je gezond verstand in twijfel zullen trekken. Als je deze waanzin kunt weerstaan, kom je misschien een vreselijk geheim en je doel op deze reis te weten...