Helix Credits Large Pack (4200) - Assassin's Creed Shadows
Het Helix Credits Large Pack bevat 4200 Helix Credits, inclusief 700 extra Helix Credits, waarmee je onder meer extra items, in-game valuta en materialen kunt ontgrendelen.