Hamster Playground - Kawaii DLC
Domo Arigato, Mr. Hamsta! Kawaii is een nieuw DLC-pakket voor Hamster Playground - een inhoudspakket dat sterk gerelateerd is aan het land van de kersenbloesems. Deze set stelt je hamsters in staat om zich voor te doen als samurai, kimono's aan te trekken, enz. Zet je hamsters in een goed humeur door hun huis te versieren in een echt Aziatische stijl, nieuwe taken uit te voeren en nieuw werk te doen op een overdreven glamoureuze plek met Japanse referenties. Kawaii DLC bevat: Nieuwe bijpassende items in Japanse stijl voor het huis van de hamster; Kostuums die je in staat stellen je Aziatische roots te belichamen. Gloednieuwe quests met unieke beloningen; Nieuwe banen voor je hamsters.