Gravel Free car Opel Kadett GTE
De Opel Kadett GTE is een roemruchte, geliefde auto uit de jaren 70, maar ook een van de laatste krachtige achterwielaangedreven raceauto's. Verzamel al je moed om in te stappen en laat de adrenaline door je lijf gieren!