Gratis voucher voor wijziging personage
Met deze voucher kun je in het keuzescherm voor opgeslagen gegevens het uiterlijk (inclusief het geslacht) van je bestaande hunter veranderen. Denk eraan dat de naam van je hunter en de naam en het uiterlijk van je Palico niet veranderd kunnen worden. Bemærk: - Kan slechts eenmalig gekocht worden. - Kan gebruikt worden om 1 personage 1 keer aan te passen.