GigaBash - MechaJURAS Free DLC
Het is feest, want de vrijheid is nabij! Deze gratis DLC voegt 'MechaJURAS', een origineel personage uit GigaBash, aan de game toe. Met zijn unieke set moves bestaande uit een enorme Raketboor kan hij Titans decimeren en met een Grijpklauw kan hij vijanden van veraf grijpen. Na talloze mislukte prototypes hebben de slimme koppen van het Global Titan Defense Initiative het ultieme middel om Titans mee af te schrikken ontwikkeld. Het MechaJURAS-programma is eindelijk werkelijkheid geworden! Prototype 3.0 is voorzien van verbeterde mobiliteit met nieuwe boosters om snel over het slagveld te manoeuvreren, een verhoogd toerental van de Raketboor voor een krachtig nieuw superwapen en een verbeterde Grijpklauw die geen vijand laat ontsnappen. Met zo'n formidabel arsenaal heeft MechaJURAS alle vuurkracht die nodig is om het op te nemen tegen Titans van elk formaat. Ben jij klaar om deze enorme mech te besturen, de mensheid te beschermen en het recht te laten zegevieren in naam van de vrijheid?