Giga Sentorii - Awesomenauts Assemble! Kostuum
WAARSCHUWING: Je zult dit kostuum niet kunnen gebruiken in Awesomenauts Assemble! als je niet ook het Sentry X-58" pakket bezit. Je MOET het Sentry X-58 pakket bezitten om dit kostuum te kunnen gebruiken. Dit pakket zal een kostuum ontgrendelen voor Sentry X-58 in Awesomenauts Assemble! Dit premium kostuum bevat een volledig nieuwe, aangepaste set aan stemmen voor dit karakter.