Giana Sisters: Twisted Dreams - Director's Cut
Werk je door lastige levels en transformeer wanneer je maar wilt de hele wereld in deze snelle bekroonde platformgame. Giana Sisters: Twisted Dreams - Director's Cut combineert imponerende graphics en een strakke bediening met de uitdaging van retro platformactie. Beweeg je vloeiend van de ene dynamische droomwereld naar de andere om puzzels op te lossen en afmattende vijanden en bazen te bestrijden. Belangrijkste kenmerken - Werk je door 33 levels, inclusief een gloednieuw avontuur van Rise of the Owlverlord. - In elk level transformeren twee contrasterende droomwerelden! - Eenvoudige en moeilijke standen voor alle niveaus en bazen. - Een intuïtieve bediening en soepele gameflow; krijg de strakke bediening onder controle en versla de slinkse beproevingen die eraan komen. - Full HD en 1080 pixels met een soepele overgang van beelden: Giana’s droomwerelden spatten van het scherm met prachtige 3D graphics die langzaam voor je ogen veranderen. - Ervaar een dual crossfading soundtrack van Chris Hülsbeck en Machinae Supremacy. - Rijke extra's: levels met Halloween- en kerst-thema die vanaf het begin bereikbaar zijn.