Fully Loaded Rallycross Pack
Het Volledige Rallycross Pack bevat de Mini Classic Rallycross, ontgrendeld en geüpgraded vanaf het begin van de game. Dit pack bevat een exclusieve beplakking en een unieke technicus met voordelen.