Four Kings Casino: Jackpot Fiches Pakket
Four Kings Casino - Het Jackpot Pakket Wil jij je uitleven in de casino ruimtes? Het Jackpot Pakket geeft jou de ultieme Four Kings Casino and Slots ervaring. Het Jackpot Pakket geeft jou: - 1.000.000 Fiches - Exclusief Voorwerp Elke maand zal het Exclusieve voorwerp uitgewisseld worden en alleen maar 30 dagen lang beschikbaar zijn. Kijk terug naar het begin van elke maand welke nieuwe bijzonderheid beschikbaar is. Fiches zijn onze in-game betaalmiddelen die je kan gebruiken om elk casino spel in de spelruimtes te spelen. Hiermee inbegrepen zijn al jouw favoriete casino spellen zo als: Poker, Blackjack, Roulette, Baccarat, Gokautomaten, Bingo en meer! Speel spellen om RP te verdienen en beloon jezelf met honderden opties voor jouw avatar.