Farming Simulator 19
De ultieme boerderijsimulator is terug met volledig nieuwe graphics en de beste boerderijervaring ooit! Word een moderne boer en breid je boerderij uit op twee enorme Amerikaanse en Europese gebieden, vol uitdagende nieuwe boerderijactiviteiten, gewassen om te oogsten en dieren om te verzorgen. Rijd met 300 authentieke voertuigen en machines van alle toonaangevende merken., nu inclusief de prestigieuze John Deere - maar ook Case IH, New Holland, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra, Krone, Deutz-Fahr, en nog veel meer. Breid je boerderij uit online met andere spelers en download mods gecreëerd door de community en ervaar een almaar groeiende Boerderijsimulatie! Xbox One exclusieve tractor: Valtra N-Series Gold Na de download, worden de extra contents beschikbaar in de in-game winkel. Zorg ervoor dat je voldoende in-game valuta hebt om ze te kopen.