Faircroft's Antiques: The Mountaneer's Legacy Collector's Edition
Het is zomer in de Franse hooglanden voor Mia Faircroft! Ontdek een pittoreske stad in de berghelling in dit verborgen objectspel. Ontdek adembenemende locaties, herstel van onschatbare schatten en help de verschillende bewoners van Mont Cache! Wanneer Mia Faircroft een nieuwe opdracht krijgt aan Mont Cache, verwacht ze een rustige haven in de bergen te vinden. Maar de stad is veranderd sinds het overlijden van een beroemde bewoner, en de stedelingen hebben alle hulp nodig die ze kunnen krijgen! Zodra de grootmoeder van Mia met een verrassende metgezel aankomt, is het aan jou om samen te werken om de gemeenschap nieuw leven in te blazen en zijn erfenis te behouden! Heb je wat nodig is? Ontdek het in dit opwindende puzzelavontuur van verborgen object! - Geniet van zes extra hoofdstukken na het hoofdverhaal! - Verken twee bonuslocaties om een ​​ontluikende romantiek te helpen! - Pak 30 nieuwe niveaus aan!