Europa Universalis IV: 10th Anniversary Community Music Pack
Ter ere van tien jaar Europa Universalis IV hebben community-componisten 'Utopia' en 'George Hammond'tien van hun beste nummers geremasterd om je zoektocht naar een rijk te begeleiden. Dit pakket is gratis voor alle spelers van Europa Universalis IV. Het bevat bijna 40 minuten aan originele muziek met thema's als verkenning en uitbreiding. Perfect voor wie grote ambities heeft. Dit zijn de nummers: 1. Dawn of an Empire (Anbennar) 2. Into the Beyond (Ante Bellum) 3. The Conquistador (Atlas Novum) 4. A World to Explore (Europa Expanded) 5. A Brief History of Everything (Extended Timeline) 6. One World (Flavor Universalis) 7. All Roads Lead to Rome (Imperium Universalis) 8. Clara Umbra (Lux in Tenebris) 9. Back to the Motherland (Third Odyssey) 10. In Taverns and Great Halls (1356 - A Timeline Extension)