Elevator Action Returns is oorspronkelijk uitgebracht als 2D side-scrolling shooter spel door Taito in 1995. Dit spel is een reproductie van de thuis console versie die werd uitgebracht door Bing in 1997. Kies een van de drie leden van de speciale brigade, Kart Bradfield, Edie Burret, of Jad the Taff, en begin dan het spel. Steel data van achter alle rode deuren, en zie dan het level te ontsnappen. Wanneer alle levels zijn voltooid kun je ook het eerste spel uit de serie, Elevator Action spelen (alleen voor 1 speler). ◆Tips Druk op de schietknop als je dichtbij een vijand staat om het gevecht met blote handen in plaats van schieten aan te gaan. Maak doorlopende aanvallen door twee keer op de schietknop te drukken als je speelt als Kart, of door eerst op de schietknop en meteen daarna op de springknop te drukken als je speelt als Edie of Jad. Je score wordt verdubbeld als je een vijand verslaat zonder wapens. Er zijn veel doelen om op te schieten in elk level. Sommige items zijn verborgen, en sommige rollen en brengen vijanden schade toe. Je kunt ook punten scoren door items in het level te breken, dus breek zo veel mogelijk items. Door de TL-lichten of schakelpanelen te vernietigen gaan de lichten in het level tijdelijk uit, gedurende die tijd tellen gescoorde punten dubbel. Liften kun je gebruiken om je te verplaatsen, en ook voor aanvallen. Gooi een sub-weapon in een lift, en beweeg het dan om een vijand aan te vallen op afstand. Of gebruik de lift om vijanden te verdrukken. Pas op, want dit kan ook je speler karakter schade toebrengen. ◆Handige functies en optie instellingen alleen beschikbaar in S-Tribute ・Terugspoelen Spoel het spel een bepaalde tijd terug en ga verder. ・Langzame modus Maak het spelverloop langzamer met een eenvoudige druk op de knop. ・Snel opslaan/laden Sla het spel wanneer dan ook op. ・Onbeperkte Credits Je kunt het beperkte aantal continues uitzetten, waardoor je oneindige continues krijgt. ・Level Selecteren Je kunt het spel starten in elk level. ・Verhoogd recupereren Verhoog de hoeveelheid schade die wordt gerecupereerd door helende items te pakken. ・Levens Het aantal levens van het speler karakter kunnen worden verhoogd tot wel 9 levens. ・Sub-Weapon Knoppen Sub-weapons gebruik je normaal door op de schietknop en springknop tegelijk te drukken, maar je kunt hier ook een andere enkele knop voor instellen. ・De hoeveelheid schade veranderen Je kunt veranderen hoeveel schade je oploopt als een vijand jou raakt. ・Hetzelfde wapen behouden Je kunt je machinegeweer of raketlanceerder behouden, als die nog munitie heeft, voor het volgende level. ・Scan Lines Bootst de nostalgische weergave op CRT-monitor na. ◆S-TRIBUTE Herdrukken van de klassiekers die ontwikkeld en geproduceerd zijn door City Connection met de Zebra Engine in het Megadrive tijdperk. Speel verschillende spellen met verbeterde besturing en nieuwe mogelijkheden.