GEBRUIK JE UFC-PUNTEN OM PACKS TE OPENEN EN CREËER JE ULTIEME VECHTTEAM Test je vecht- en managementvaardigheden tot het uiterste met een geheel nieuwe modus: UFC Ultimate Team. Maak een team van tot vijf zelfgemaakte vechters en open packs om de moves, attributen en perks van je team te upgraden. Maak het meest explosieve team van MMA-vechters dat de UFC ooit heeft gezien!