Dome Keeper - Engineer Gear Pack
Koop het Dome Keeper: Engineer Gear Pack om een exclusieve wachtersskin en een huisdier te ontgrendelen. Trakteer de Ingenieur op deze cosmetische goodies, zodat er in stijl kan worden gegraven met aangenaam gezelschap aan je zijde! Inhoud Dome Keeper: Engineer Gear Pack: Het verstevigde pak – zeer geschikt voor het graven in vijandige omgevingen. De waakuil – dit stoïcijnse huisdier houdt je gezelschap in de koepel tijdens lange diensten.