DOA6 Design Contest 2019 Costume-bundel
Een bundel met 6 kostuums van de Designwedstrijd 2019. Bevat kostuums voor: Bass, Mila, Marie Rose, Honoka, NiCO, Phase 4. Let op: - Deze content is inbegrepen bij Season Pass 4. Let op dat je niet twee keer dezelfde content koopt. - De producten in deze bundel zijn ook individueel beschikbaar. - Je moet de nieuwste update hebben geïnstalleerd om deze content te kunnen gebruiken. - Je moet het betreffende personage hebben gekocht om deze content te kunnen gebruiken.