Digerati Presents: RPG Bundle Vol. 1
Een trio bevredigende RPG-ervaringen van Digerati. Deze bundel bevat Tower of Time, Stories: The Path of Destinies en Sunless Sea: Zubmariner Edition. Tower of Time: leid een geweldige groep krijgers naar de Tower of Time, een verticaal slagveld vol legendes, mysterie en gevechten. Tower of Time combineert de kenmerken van klassieke RPG's met uitdagende tactische gevechten waardoor elk gevecht in een puzzel van magie en metaal verandert. Stories: The Path of Destinies: in deze actie-RPG leid je voormalig piraat Reynardo door een kleurrijk sprookjesland vol luchtschepen, zwevende eilanden en allerlei geallieerden. Je maakt keuzes, reist door de tijd en gaat in vlotte zwaardgevechten met magische kunsten de strijd aan met vijanden. Jouw keuzes bepalen het lot van een wereldrijk. Sunless Sea: Zubmariner Edition: VERLIES JE VERSTAND. EET JE BEMANNING OP. STERF. Ga aan het roer staan van je stoomschip in een Victoriaans-gotische roleplaying-game van ontdekken, eenzaamheid en frequent doodgaan.