Deleveled
Werk samen met jezelf Wat omhoog gaat moet ook weer naar beneden komen… en wat naar beneden gaat moet worden teruggekaatst! Stuur momentum van het ene vierkant naar het andere om ze rond de kaart te schieten. Bewaar het momentum op een slimme wijze om op de kaart te navigeren en beweeg alle schakelaars maar wees voorzichtig; als je eenmaal beneden bent, is er geen weg terug; dit platform game is niet uitgerust met een springknop. Elk van de meer dan 120 niveaus beschikt over vier paar schakelaars, maar welke schakelaar past bij de andere? Zoek uit welke paren moeten worden ingedrukt en hoe je ze bereikt om elke unieke puzzel op te lossen. Verleg de grenzen van de zwaartekracht en dit terwijl je 10 werelden verkent met hun eigen unieke mechanica, bonusniveaus, uitdagingen en geheimen!