Dead Exit
Dead Exit is een kaartspel over het beheren van een basis in een zombie apocalyps. Oké, het is waarschijnlijk het enige kaartspel over het beheren van een basis in een zombie apocalyps. Iedere speler beheert een basis en probeert zijn tegenstanders uit te manoeuvreren en de evacu-atie van een stad te overleven. Speel je kaarten goed uit. Vorm en verbreek allianties. Verraad bondgenoten op het slechtst mogelijke moment en laat ze opgegeten worden door horden on-doden. Jij kiest je strategie, zolang je maar ontsnapt uit de stad met genoeg materialen om te overleven! Je hoeft niemand te verraden, je kunt samenwerken en ervoor zorgen dat iedereen overleeft in multiplayer. Of je speelt zelf in een eenzame mode waarin er genoeg instellingen zijn voor een snel, rustig spel, of een intens lastig gevecht met de ondoden. De keuze is aan jou. Functies: Origineel kaartspel met multifunctionele, tweezijdige kaarten. Als je niet oppast is alles ondood. 1-8 spelers, lokaal of online. Zelf spelen met volledige aanpasbaarheid van moeilijkheidsgraad.