Dead by Daylight: Darkness Among Us
Darkness Among Us is een nieuw hoofdstuk voor Dead by Daylight. Het bevat een nieuwe killer, een overlevende, een kaart en een exclusief item voor de nieuwe overlevende. Het gewone leven bevat gevaren. Een comfortabele routine verhult de risico's van een gevaar dat zo intiem, zo vertrouwd is, dat het alleen achteraf gezien wordt. Er kan een gewelddadige kracht razen in de mensen die je het meest na staan. Er is duisternis onder ons, elke dag. De rauwe begeertes en impulsen van de adolescentie zijn sterk. Wanneer drie tieners zich inlaten met een impulsief meesterbrein, ontdekken ze een verslavende vrijheid. Samen ontsporen ze en worden ze een groep, de Legion, die alle regels breekt. Jeff Johansen werd uitgenodigd om een duik in zijn herinneringen te nemen toen het verleden de kop opstak. Hij keerde terug naar zijn geboorteplaats, bereid om alles wat hij gedwongen achtergelaten had, het hoofd te bieden. Het is nooit te laat om op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats te zijn.