Clockwork Yoolip - Awesomenauts Assemble! Kostuum
WAARSCHUWING: Je zult dit kostuum niet kunnen gebruiken in Awesomenauts Assemble! als je niet ook het Professor M. Yoolip" pakket bezit. Je MOET het Professor M. Yoolip pakket bezitten om dit kostuum te kunnen gebruiken. Dit pakket zal een kostuum ontgrendelen voor Professor M. Yoolip in Awesomenauts Assemble!