Cities: Skylines - Radio Station Pack 2
Met twee nieuwe radiozenders in een geweldige Cities: Skylines-bundel. Ga ervoor met Cities: Skylines - Radiozender-pack 2 en laat je spel swingen. Country Road Radio roept nostalgische cowboy-gevoelens op en met All That Jazz is DJ Jazz Boatman er weer en hij stuurt je met heerlijke dixieland-muziek een paar decennia terug in de tijd. Cities: Skylines - Country Road Radio Ga ervoor met een nieuwe radiozender: Country Road Radio. Met 16 originele nummers in 4 subgenres: Appalachian Folk, Bluegrass / Honky Tonk, Nashville Modern Country en Unplugged Country. De dj zorgt voor puur Dixieland Delight, met 6 instrumentale nummers en 10 nummers met originele zang. Cities: Skylines – All That Jazz Met All That Jazz laat Paradox Cities: Skylines totaal de pan uit swingen. De internetberoemdheid en eendagsvlieg Jazz Boatman is terug als dj, zodat spelers de voetjes van de vloer kunnen halen. De nieuwe radiozender All That Jazz speelt 16 nieuwe nummers in verschillende welluidende genres; Klassiek, Latin, Funky en Chill-Out Jazz.