Catty & Batty: The Spirit Guide
Catty en Batty: de geestengids is een casual coöperatieve puzzelgame voor thuis, geïnspireerd door Lemmings en Tower Defense! Speel als Catty of Batty en bouw een pad om geesten naar huis te leiden. 🐈🦇 Kenmerken: - Campagne met 30 levels voor 1-2 spelers (lokale coöperatie) - Wissel direct van personage wanneer je alleen speelt - Meer dan 800 handgetekende geesten - Meer dan 150 animaties - Meer dan 100 nieuwe geluiden - Originele soundtrack - 6 kleurmodi (wit, sepia, grijs, donker, omgekeerd, gameboy) - Ongeveer 2 uur gameplay Machtigingen voor streaming 🎬 Je mag video's van deze game streamen en maken (Twitch, YouTube, enz.), zelfs als de functie voor het genereren van inkomsten is ingeschakeld. De muziek is een originele soundtrack die veilig kan worden gestreamd. Veel plezier!