Cats and Seek : Dino Park
Een uitstapje naar het dinopark klinkt misschien geweldig ... ... en dat is het ook ... ... maar wat als je tijdens dat uitstapje ook katten kunt zoeken en aaien? Als je graag katten zoekt ... dan aanvaardt het dinopark graag je hulp om ze allemaal te vinden! ^^ Spelfuncties: - 500 katten om te zoeken (en wat extra kleine details!) - Een aantal speciale katten om te verzamelen! - Vijf levels, vol met vriendelijk ogende handgemaakte tekeningen! - Drie leuke muzieknummers die het spel gezellig maken! - Aanpasbare spelkleuren, helderheid en contrast!