Cartel Tycoon - Lieutenants Pack - Guerilla
Vanuit diep in de jungles van Puerto Roja, stellen de betrouwbare luitenants van de Soldados Sin Coraza hun unieke vaardigheden op kwaadaardige wijze ten dienste van het machtigste drugskartel in het land. Deblokkeert de toegang tot een set van 5 luitenants en hun unieke vaardigheden die je zullen helpen in je verovering.