Schrijf je eigen visverhaal in Aguas Claras. Schitterende, levendige natuur en charmante, pittoreske visplekjes – het mag het geen verrassing heten dat dit Andalusische paradijs wordt gekoesterd door vissers wereldwijd. Vang spannende nieuwe en bekende vissoorten Aguas Claras biedt een gevarieerd aquatisch ecosysteem met zestien unieke vissoorten, waarvan elf compleet nieuwe ontdekkingen zijn, uniek voor deze DLC. Tijdens het verkennen van de diverse meren, vijvers en grotten met je nieuwe uitrusting en visexpertise, krijg je de kans om soorten als de robuuste Andalusische barbeel, de ongrijpbare spiegelkarper of de 's nachts actieve paling te vangen. Bovendien kun je je visexpertise testen op bekende favorieten als de forelbaars en de snoek. Schrijf je eigen visverhaal in het charmante Andalusië Aguas Claras, een pittoresk dorpje in Andalusië, is lange tijd afgezonderd geweest van de buitenwereld. Nu staat het op het punt opnieuw ontdekt te worden als het knooppunt van overheerlijke cuisine, een rijke geschiedenis en schitterende vismogelijkheden. Aguas Claras is met zijn overvloedige, ongerepte natuur en rijk lokaal erfgoed een waar paradijs voor vissers. Ga nieuwe activiteiten en uitdagingen aan Maak kennis met Daniel en Karim, de winkeleigenaar en de opzichter van Aguas Claras. Zij zullen je gidsen zijn op jouw ontdekkingsreis door de ruige bergkammen, adembenemende vergezichten over uitgestrekte reservoirs, en eeuwenoude ruïnes in de regio. Samen ga je de meer dan 60 spannende nieuwe missies en uitdagingen aan die op je wachten in het reservaat. Werp je lijn uit op de mooiste visplekken Daniel en Karim sturen je op missies verspreid over diverse locaties in het reservaat. Je krijgt de kans om te vissen in een gevaarlijke bergkloof en in geheime ondergrondse meren en rotsachtige bergstroompjes.