Brillenpakket 3
Deze DLC bevat brillen voor Yosuke, Aigis, en Labrys. Bij selectie draagt de destreffende character een bril tijdens een gevecht. Er zitten gegevens van 24 brillen in het pakket. OPMERKING: Deze DLC zit ook in het "Brillen, volledig pakket".