Brawlhalla Battle Pass Season 4
Let op: Dit evenement eindigt op woensdag 03 november 09:00 (UTC). Na deze tijd kan er geen vooruitgang meer worden geboekt, alleen de tot dan toe verdiende ontgrendelingen worden toegekend. De Brawlhalla gevechtspas is hier! Ontgrendel beloningen en gevechtspas-unieke items waaronder Kleuren, Skins, KO-effecten, Podia, Uitdagingen en meer.