BLADESTORM: Nightmare Demo
Bladestorm is een actiegame waarin je vecht met groepen. Je kunt maximaal 4 groepen van in totaal 200 soldaten aanvoeren om je tegenstander te verslaan. Op deze manier combineert de game het spektakel van een actiegame met de strategie die nodig is om te overleven op een realtime-slagveld. In deze demoversie beleef je niet alleen de strijd van de Hundred Years' War, maar kun je ook meer dan 70 verschillende details van je huurling aanpassen. Je kunt de personages die jij in de demo hebt aangepast, uploaden zodat je ze kunt gebruiken in de volledige versie.