ASTRONEER: Glitchwalkers Deluxe Edition
Deze bundel bevat de ASTRONEER-basisgame, de Glitchwalkers DLC en het Glitchwalkers Deluxe Cosmetic Pack. ASTRONEER is een populaire ruimte-sandboxsim, waarbij spelers naar een vreemd zonnestelsel worden gestuurd om te overleven, verkennen en een intrigerend scifi-verhaal te beleven. Glitchwalkers is de allereerste uitbreiding voor ASTRONEER, met een nieuwe ruimte om te verkennen plus een nieuw verhaal, nieuwe gameplay en nieuwe mysteries om te ontrafelen. Speel de Glitchwalkers DLC in stijl met deze cosmetische themaset! De neonkleurige helm, het palet en het vizier vormen het perfecte uniform om Aeoluz te overleven.