Assetto Corsa - Red Pack DLC
We introduceren het "RED PACK", de DLC voor ASSETTO CORSA met zeven legendarische Italiaanse sportauto's en het RedBull Ring-circuit van Oostenrijk. Vanaf het begin van de moderne autosport is rood de favoriete kleur geweest van Italiaanse fabrikanten en wedstrijdteams. Om dat thema eer aan te doen bevat het RED PACK een aantal van de meest gewilde auto's van de meest iconische Italiaanse fabrikanten: Ferrari, Lamborghini en Maserati! De AUTO's: Ferrari SF-15T Ferrari F138 Ferrari 488 GT3 Maserati 250F 6C Maserati 250F T2 12C Maserati GranTurismo MC GT4 Lamborghini Aventador SuperVeloce HET CIRCUIT: Spielberg REDBULL Ring-circuit De Ferrari SF15-T is de tweede GP-auto gemaakt door Ferrari sinds de turbomotoren hun herintrede maakten in 2014. De Ferrari F138 is een Formule 1-raceauto die werd gebruikt in het seizoen van 2013. Hi werd bestuurd door tweevoudig wereldkampioen Fernando Alonso en zijn teamgenoot Felipe Massa.