Upgrade naar Age of Wonders: Planetfall Deluxe Edition, met de basisgame en de inhoud van de Deluxe Edition. Deluxe Edition bevat: Digitaal artbook Geniet van de kleurrijke en fantasievolle illustraties die de wereld van Age of Wonders: Planetfall tot leven hebben gebracht. Originele soundtrack Laat je meevoeren naar de fantasievolle wereld van Planetfall met de originele soundtrack van de game. Kosmetisch pakket Bravado Bundle Niets zegt ""We komen de maatschappij opnieuw opbouwen"" als een vet stoere bandana. Kosmetisch pakket Spacerpunk Je laat je stijl niet bepalen door de regels van een vervallen galactische samenleving! Infested Worlds-scenarioplaneet Overleef in een wereld die overgenomen is door buitenaardse flora en fauna en Kirk'ko-facties!" Bouw je imperium op met een van de zes unieke facties, van de oorlogszuchtige Vanguard tot de dinosaurusrijdende Amazons en de cyborg-zombies van de Assembly. Baan je een weg door de missies van elke factie met behulp van je gezonde verstand, militaire macht en diplomatie, verken planetaire ruïnes en ontmoet andere overlevenden terwijl je de geschiedenis van een vervallen beschaving ontdekt. Vecht, bouw, onderhandel en ontwikkel je technologisch in een diepgaande singleplayer-campagne op willekeurige skirmish-kaarten en speel tegen je vrienden in multiplayer. Belangrijkste kenmerken Tactische turn-based SF-gevechten - Perfectioneer je gevechtsstrategieën tijdens intense turn-based gevechten met een grote selectie facties, aanpasbare eenheden en vernietigbare omgevingen. Ontdek een rijke SF-wereld - Welke geheimen worden er ontrafeld wanneer je de geschiedenis van een gevallen galactisch imperium onthuld? Ontdek het lot van de Star Union door weelderige landschappen, barre vlaktes en overgroeide megasteden te verkennen. Ontmoet rivaliserende facties en ontdek verborgen en vergeten technologieën in verlaten locaties. Bouw een planetair imperium - Bepaal de toekomst van je kolonie met behulp van technologische vooruitgang en sociale ontwikkeling. Creëer je een natuurlijk paradijs of een perfecte militaire orde? Meerdere manieren om te zegevieren - Behaal je doelstellingen door middel van veroveringen, diplomatie of doemdag-technologieën. Meerdere speltypen - Een diepgaande singleplayer-campagne met willekeurig gegenereerde kaarten zorgt voor eindeloos speelplezier. Probeer nieuwe speelstijlen in de skirmish-modus en speel multiplayer zoals jij dat wilt: online, lokaal en asynchroon!