Age of Empires III: Definitive Edition - The Complete History
Kies voor de volledige ervaring met The Complete History-bundel van Age of Empires III: Definitive Edition. Deze bundel biedt je de meeste waarde voor je geld: de volledige game Age of Empires III: Definitive Edition met alle uitgebrachte uitbreidingen, inclusief 22 beschavingen, 12 historische coöp-veldslagen, 8 campagnes die zijn ingesproken door acteurs en de uitdagende The Art of War-missies. Met deze bundel haal je ook de allernieuwste downloadbare content in huis: de DLC Knights of the Mediterranean. Deze uitbreiding bevat de nieuwe beschavingen Italië en Malta, het gloednieuwe speltype Tycoon, 8 historische kaarten en allerlei nieuwe achievements die je kunt verdienen. - Age of Empires III: Definitive Edition - AOE III: DE – United States Civilization - AOE III: DE – Mexico Civilization - AOE III: DE – The African Royals - Plus de nieuwe uitbreiding AOE III: DE – Knights of the Mediterranean Kies voor de volledige Age of Empires III-ervaring en bespaar geld.