Slapp av og nyt det bedagelige livet i Yonder: The Cloud Catcher Chronicles – et avslappende eventyrspill i en åpen verden. Yonder foregår i verdenen Gemea. Et naturlig øyparadis med åtte distinkte miljøer med alt fra tropiske strender til snødekte tinder. Men Gemea er ikke så perfekt som det ser ut til. Det mystiske Mørket har tatt landet! Som Gemeas helt kan du oppsøke skjulte og snodige skapninger også kjent som alver. Bruk kraften deres til å bli kvitt Mørket og gjenopprette naturens skjønnhet. Mens du utforsker Gemea, kan du drive byttehandel med den vennlige lokalbefolkningen, oppdage unike materialer du kan bruke til å lage ting, hjelpe det vakre dyrelivet og til og med skape din egen gårdsdrift. Yonder byr på en verden du kan slippe deg løs i – en verden full av forunderlig utforskning og eventyrlyst.