WWE 2K16
MERK: Alle flerspillerservere for WWE 2K16 vil bli avstengt f.o.m. 31/05/2017. Etter dette tidspunktet vil alle spillfunksjoner som krever tilgang på nettserverne ikke lenger kunne brukes. Kom deg inn i ringen og Raise Some Hell i WWE 2K16! Den ubestridte mesteren blant wrestlingspill er tilbake med den største oppstillingen i WWE-spillenes historie, og ”Texas Rattlesnake” Stone Cold Steve Austin som cover-superstjerne! Spill som dine favorittsuperstjerner fra fortid, nåtid og fremtid og opplev det mest autentiske, omfattende og hardtslående WWE-spillet noensinne!