Trials Fusion
Trials er tilbake med enda mer moro! Trials Fusion er bygget på den populære Trials-serien og utfordrer spillerne på både klassiske og nye måter. Spillet blander den klassiske, velprøvde Trials-opplevelsen, bestående av en enkel, men vanedannende formel, med de sosiale og visuelle gjennombruddene i neste generasjons spillopplevelser. Med en unik plattformorientert racingopplevelse, intense konkurranser og innhold som stadig vokser tar Trials Fusion aldri slutt. Prøv deg på en ubegrenset rekke plattformracingutfordringer i den absurde verdenen i Trials Fusion. Bruk ferdighetene dine til å kjøre gjennom hinderløyper fulle av ramper, og prøv å sette banerekord mot de beste Trials-spillerne i verden. Spill alene i karrierespillet, sammen med venner i den ville flerspillermodusen eller i en helsprø, globale turneringer - konkurransene er rundt deg på alle kanter, så gjør ditt beste for å hekte sammen fantastiske triks og bli den beste Trials-kjøreren! Hvis de offisielle banene ikke er nok for deg, kan du lage dine egne baner med den nye baneeditoren. La fantasien løpe løpsk, og lag helt ville baner! Trials Fusion vil få nye funksjoner og nytt innhold etter hvert, og vil fortsette å utvide seg og utfordre spillerne på nye og stadig mer spennende måter.