Time Recoil
Time Recoil er et klassisk skytespill hvor du dreper for å sakke ned tiden, opplever skuddvekslinger i stilig sakte film og utløser spektakulære spesialangrep. Oppdraget ditt er å redde verden fra Mr. Time, en tidsmanipulerende vitenskapsmann som har blitt til en ond diktator. Skyt, unnvik og slå deg gjennom hans onde imperium, med avtrekkeren helt trykket inn og med kule superkrefter! - Drep for å sakke ned tiden - alle fiender du dreper gir deg mer tid i sakte film. - Få spesialangrep: Desto lengre drapskomboen din er, jo kraftigere blir evnene dine. - Reis til fortiden med ormhull og drep Mr. Time! - Prøv å få alle stjernene og stig på resultatlistene i «Time Attack»-modus.