The Bug Butcher
"The Bug Butcher er et actionfylt shoot 'em up-spill i 2D, der faren kommer ovenfra. Så kort fortalt, skadedyrkontroll med maskingevær i verdensrommet. Grunnmekanikken minner om det klassiske arkadeskytespillet ""Super Pang"", der man skyter vertikalt, men med moderne innslag. Du er Harry, en freidig og iherdig bekjemper som har en egen evne til å utrydde utøy. Harrys nåværende oppdrag tar ham til det infiserte og futuristiske forskningssenteret på planeten Zoit. Han ble ansatt for sine utryddingsferdigheter av det minkende antallet med overlevende forskere. Harrys oppdrag: Overlev frem til desinfiseringen av bygningen er ferdig, hamstre mynter som om det stod om livet og beskytt forskerne for enhver pris. Se opp for edderkopper, ettersom de har en forkjærlighet for gummierte forskere. Etter landing vil du bevege deg fra rom til rom gjennom anlegget mens du skyter raketter, lasere, og bruker lysets kraft på alt som ikke er menneskelig."