The Assembly
FREMGANG ER IKKE PERFEKT En førstepersons interaktiv historie for et voksent publikum – The Assembly tar deg til den moralsk utfordrende verdenen til en hemmelig organisasjon. Spill som to individer fra motstridende perspektiver og gjennomgå prøvelser, undersøk The Assemblys hemmelige bunker og ta vanskelige valg. Kommer handlingene dine og ringvirkningene deres til å redde liv eller føre til katastrofe? HVOR SETTER DU GRENSEN? Kom til bunns av moralt tvilsomme Assembly gjennom en fengslende og kløktig historie. TO PERSPEKTIVER Test potensialet ditt i induksjonsprøvelsene til ferskingen Madeleine Stone og avdekk en rekke sjokkerende avsløringer som veteran Cal Pearson. FLERE KONKLUSJONER Tankevekkende dilemmaer får deg til å sette spørsmål ved Assemblys nådeløse jakt etter fremgang.