Teslagrad
Teslagrad er en 20 spenningsspill fyllt med gåter, der magnetisme og andre elektromagnetiske krefter er nøkkelen til å oppdage Tesla Tårns hemmeligheter. Få nye ferdigheter som lar deg utforske en åpen verden med mer enn 100 områder tegnet med en håndtegnet stil, i en Steampunk versjon av gamle Europa. Du spiller en ung gutt som brått befinner seg som senter i en gammel feide som involverer en despotisk konge som har hersket over nasjonen med jernhånd i en årrekke. Hopp inn i et forrykende eventyr fortalt gjennom spillets handlinger og miljøer, uten bruk av tekst eller stemme. Utrustet med Teslamansernes gamle hemmeligheter og din egen list og kreativitet, klarer du å finne veien ut igjen av det farlige tårnet?