Tango Fiesta
Tango Fiesta er et actionfylt, top-down, flerspiller, 2-spaks skytespill for 1 til 4 spillere. Satt til en verden der alle de tingene som hendte i hver eneste actionfilm fra 80-tallet som noensinne ble laget faktisk skjedde med den uheldige helten, John Strong. Slå deg sammen med tre venner for å sprenge, skyte og knive deg vei gjennom endeløse prosessuelt genererte nivåer – i den ultimate sanne historien bak alle de fantastiske filmene!